2008年5月31日星期六

疯狂

当初为什么要将部落格的名字定为狂野地图?
我根本一点也不狂野。

那是我很想做的事,
很想不计较别人的眼光我行我素,
就像我的前辈说的一句话:

"I Don't Care!!!!"

多么震撼。
不要理会路上多少障碍,
不要在乎别人对你的冷嘲热讽,
不要因为小小的挫折呼天抢地。

每一个人成功的几率都是100%,
可是也100%有懒惰这个毛病。
看你多疯狂去改掉坏毛病而已~

1 条评论:

  1. Hey gurl...

    I miss everyone miserably.. and each time pass through PA to go to PG, I'm sure to go through a long reminiscing period and really wished that I am back at those good old days...

    I hope u r doing fine there in Setapak, study well and smart k??

    Take good care of yourself...

    回复删除